sunday, 15.3.09
10-ish am ~
me, nad n feena had planned to go to d gig today to see her bf's band perform.so kitorg gerak sn nek train n planned nk jmpe kat sentral.ley tak, nad da otw nek train, i lak baru nak gerak pastu feena msg 'oit mangun2.'
hahha.so i said to her, nad da otw, aku nak gi bfaz dlu.die lak reply,'wah aku pun tengah golek2 lagi.haha'. pe ag, ngan pantas aku berkate, 'feena, angkat bontotmu ke bilik aer skang!' hahaha..
11-ish am ~
nad msg cakap da sampai. kebetulan ive just got there too.haha.so pusing2 jap around there n i went to buy some rm5 topup.pastu feena pun sampai..then we walked to d monorail station to go to bukit bintang. d gig will start at 1pm but we wanna go at 4-ish coz ejal pun datang lebey krg camtu.so we plan to hang out around bb before proceeding to mcpa hall at maharajalela.chak pun tuwon kL so we plan to meet up there..yippee! lame gile xjumpe die...mish her lots!!
12-ish noon ~
we got down at bb and jalan2 dulu..tengok things we werent supposed to buy. feena nak beli wedges yang she saw at vincci kLcc arituu but her mom xbagi, sayin that she got a lot of wedges shoes, told her to buy some flatties.haha.my mom lak da awal2 cakap, 'adek, klua nnt jangan shoppin okie?' i just smiled, that doesnt mean i wont..hehehee.
pusing punye pusing, masing2 pewot da lapa....ive told them from d start i met them i was hungry. sampai bb pun i cakap lapa jom g makan.hahah.before that, i g beli flip flops dulu kat sg wang..jenis kain, black in colour n kinda wedges-like. nice! nad pun xtahan godaan, beli gak.hehehe. coz die pun cakap die cari camtu.
pas da shopping flip flops, tewos g makan kat lot 10. i makan kuayteow goreng n dorang makan sizzling mee. thought mase i check d menu, saw dat kuayteow was tempting..but after paying for it, i saw dat nasi lemak was even delicious-looking! demmit.
2 to 3-ish pm ~
penat tol pusing2 tanpe arah tuju nih...hahahaa.feena bought some pumps, yellow pumps to be exact. with some ribbons on it. kewl laa tapi feena cakap sure melecet coz mase try pun da rase.huhu.pusing2 lagi, kitorang lalu famous amos stall, god, i CANT resist its smell!! so i rushed and quickly chose d choco chip and pecan nut..yummy! i was hesitating to buy whether d ice cream or d cookies. but cookies won hands down. heheheheee.
last skali pusing2 lepak kat auntie anne's minum mocha..pastu tgk orang tuu wat dough tuu camne nk bentuk pretzel tuu.sangat kagum lak tengok.hahaha.then kitorang pun pe lagi mengambil gambar cam camera-whore.hahahaha.kegewdikan melande mase tuu.hahaaa
4-ish pm
we took d monorail again to maharajalela..coz chak n her bf pun da sampai sane.dorang cakap crowd sgt byk kat dlm hall tuu, orang yang xd tiket pun de..theyve been in for a while gune tiket rex (kawan anep) so dats y dorang cakap dalam sgt pns like hell.hahaha. nways sangat sonot dapat jumpe balik chak.mish gle die.die pun da tembam da! heheee
pix nih mase kitorang dlm monorail nk g mcpa hall. mase nih feena dpt seat pastu ley laa die snap2 hahaa.pastu aku snap pix die ley x die complain xbesh? sengal hahahaa.
pix atas nih taken wen we were waiting for GSM to arrive at d scene..sangat penat nak tunggu sampai da bape pix kitorang amek..hahaha.so nearing 5-ish GSM came with d rented car. (kete ejal baru kene curik aritu kat shah alam)
so we went in, cakap kat orang tuu we were with d GSM..so we got in fwee (yippee). tapi tag da beh so guess wat? kene conteng ngan marker.hahah.marker pun marker laa bang.asal ley masok.hahah.
once we got in, OMG it was sooooooooo damn crowded and bahang gile sampai aku yang baru masok rase nk bogel j.hahaha! d crowd were jumping around n pushing other ppl surrounding them.god! kitorang diri kat blakang j mls nak layan scene dorang sgt.haha.mase tuu The Times tgh perform.xabeh dorang perform pun aku da mandi peluh nih! hahaha.orang sume sebok dancin layan lagu, aku, nad n feena sebok lap muke ngan tissue ley x?hahahah outsiders tol laa.haha. ;p


lihatlaa kami yang berpeloh cam pe j.hahahaha.aku lak yg penat tengok orang terlompat2 kat dalam tuu.hhuhuhu.ppl were enjoyin like crazy those songs performed tapi aku? haha not to say dat aku enjoy cume ley laa jadi sebagai lagu sampingan nak dgr.totally not my scene.hehee.aku join pun coz nak lepak ngan dorang j.n sambil2 tuu ley usha scene indie camne..hahaa.if de ag gig yang dorang nak g ramai2, i'd rather go naked.hahahaha. scratch dat, i was juz kiddin k.hahaa.so after all those crazy sweaty moments in there, we got out and went straight to d ladies.sesampainye d dalam sane, aku tewos bukak baju long-sleeved aku.ley x, g gig pakai long-sleeved? hahhaa.so dalam toilet i was like trying to cool down myself with all those crazy rashes im having while wearing juz a singlet. xde orang pun kat dalam so it was like okie laa. ;p
so we got out, nak tunggu ejal klua jap and jumpe feena.in d meantime, kitorang snapped away lagi.hehehe.bowink dowh.da laa ujan, if not ley lepak kat lua tuu jap minum2.pastu da sume bdk GSM kua lepak skali kt c2.huhuu.then after a few minutes terpakse grk gak cz ms tuu pn da 6-ish.kang aku n nad kne mek komuter ag, sure lmbt. so bl da smpai kt monorail station tuu, aku n nad gerak g sentral. feena tmpt len. terpakse parted. buhyz feena.muahs!hahaa