Tuesday, December 1, 2009

perasaan klakar dlm tempoh mase sekejap

Aku suddenly rase nak kua secare solo pada hari esok. Aku telah menetapkan niat aku untuk tidak berjumpe dengan sesiape jua. Yea Farhana! Set your mind! Ur going S O L O! yeehaa!!
A few  minutes later @Skype...
  
Aku: Sok i nak kua berjalan2 hehee.   
[Besh nih tgk reaksi die] 
Die: Owh. nak gi maner? ngan saper? 
[Pergh laju j tanye. ceh] 
Aku: Xtau ag nak g ne. sorg2 j. hahaha.   
[Hehehe. acah sket dlu.]
Die: Nape xkua ngan akak?
Aku: Akak kua rini. 
[Sket2 akak. ceh.]
Die: Owh nape x ikot akak?
Aku: Akak de hal die.
[Eiyh byk tanye lak. you j laa ikot akak. ceh.]
Die: Nak kua kol bp?
Aku: Tghri kott. Np?
[Hehehe. teman laa i, teman laa i.] 
Die: Owh. Ok x klo i teman u sok nak?
[Yeayeay! Nak2!] 
Aku: Wtpe?
[Aku nak cakap len laa!] 
Die: Teman u la. 
Aku: Nak wtpe? I nak kua sorg laa.
[Eiyh camne ley kua words len nih??] 
Die: Ok fine. Kua tu leklok, haty2.
[Alaawh.......tetibe aku rase sedih secare mendadak. huhuhu] 

Yea seperti tertakdir, aku mmg kua sorg2 laa. huhuhu. padan muke aku.

No comments:

Post a Comment